Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
Klíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Corporate identity design Galerie města Třince
(Jana Kaufmanová)2021, Bakalářská práce, Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o. / Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.
• http://theses.cz/id//yytghj// | Vizuální a literární umění / Vizuální tvorba | Práce na příbuzné téma
Corporate Identity Design startupu
(Miriam Vojčeková)2021, Bakalářská práce, Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o. / Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.
• http://theses.cz/id//40p0f1// | Vizuální a literární umění / Vizuální tvorba | Práce na příbuzné téma
Corporate identity design v módním průmyslu
(Jiří Chyla)2022, Bakalářská práce, Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o. / Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.
• http://theses.cz/id//gkwws0// | Vizuální a literární umění / Vizuální tvorba | Práce na příbuzné téma
Corporate Identity Design inovativní filmové produkční společnosti
(Natálie Šedivá)2023, Bakalářská práce, Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o. / Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.
• http://theses.cz/id//hjfmv6// | Vizuální tvorba / | Práce na příbuzné téma
Inovace corporate identity vybraného podniku pomocí moderních nástrojů IMK
(Lucie Zábranská)2020, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/bzf66/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Corporate design jako integrální součást firemní kultury
(Markéta Kubíková)2019, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/rn3u4/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Vnímání Evropské unie v České republice: Veřejné mínění, image, branding
(Ondřej VRÁNA)2018, Diplomová práce, Právnická fakulta / UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
• http://theses.cz/id//07qqx9// | Politologie / Evropská studia se zaměřením na evropské právo | Práce na příbuzné téma
Vnímání Evropské unie v České republice: Veřejné mínění, image a branding
(Michaela Nováková)2014, Diplomová práce, Fakulta sociálních studií / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/w34rh/ | Politologie / | Práce na příbuzné téma
Osobní branding jako součást profesionální image
(Kateřina Macůrková)2016, Bakalářská práce, Univerzita Jana Amose Komenského Praha
• http://theses.cz/id//x3kl5k// | Ekonomika a management / Manažerská studia - řízení lidských zdrojů | Práce na příbuzné téma
Transmitting the personal image on corporations, brands and products as a marketing communication tool
(Artur Zhuravlev)2021, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/gewuv/ | Ekonomika a management / Marketing Communication | Práce na příbuzné téma