Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
UdržitelnostKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Business Ethics and Corporate Social Responsibility in the Fashion Industry: Zara Case Study
(Quynh Chau Nguyen)2022, Bakalářská práce, Provozně ekonomická fakulta / Česká zemědělská univerzita v Praze
• http://theses.cz/id//6srvgw// | Economics and Management / | Práce na příbuzné téma
Economic evaluation of business opportunities in fashion industry in the CR
(Daria Chervonaya)2015, Bakalářská práce, Provozně ekonomická fakulta / Česká zemědělská univerzita v Praze
• http://theses.cz/id//9cz7rb// | Economics and Management / | Práce na příbuzné téma
The effects of sustainable marketing on customers to consider environmentally conscious product in fashion industry
(Selin Senyuva)2021, Diplomová práce, Ekonomicko-správní fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/e1wbf/ | Business Management / | Práce na příbuzné téma
Business plan for a sustainable fashion apparel brand
(Nazgul Kantayeva)2022, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/86797 | Bachelor of Business Administration / | Práce na příbuzné téma
Attitudes towards sustainability in the fast fashion industry among young consumers in the Czech Republic
(Sabrina Mamedova)2024, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/92452 | Mezinárodní obchod / | Práce na příbuzné téma
Současná marketingová strategie v segmentu fast fashion
(Simon Kolář)2024, Bakalářská práce, AMBIS vysoká škola, a.s.
• https://is.ambis.cz/th/u6val/ | Ekonomika a management podniku / | Práce na příbuzné téma
Digital Fashion – móda, která neexistuje
(Lucie Kulhánková)2023, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/hfx0j/ | Teorie interaktivních médií / | Práce na příbuzné téma
Market entry of German fashion brand into the Netherlands
(Jana Fleischer)2023, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/89220 | Mezinárodní obchod / | Práce na příbuzné téma
Transforming Fashion Marketing with AI: Possibilities of Artificial Intelligence in Shaping Brand Perception and Consumer Trust
(Jan-Michel Gawinski)2024, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/93669 | International Management / | Práce na příbuzné téma
Módní tvorba v České republice aneb jak vytvořit úspěšnou módní značku
(Sandra Adamčíková)2017, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/hqo6c/ | Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Management v kultuře | Práce na příbuzné téma