Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):

EHMK

Klíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti

« 1 2 » (celkem 13 prací)
Využití gamifikace ve středoškolské výuce: případová studie
 (Karolína Oplátková)

2024, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita

https://is.muni.cz/th/w6bjj/ | Informační studia a knihovnictví / | Práce na příbuzné téma

Grafické prvky jako prostředek interakce – případová studie League of Legends
 (Kateřina Biličková)

2022, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita

https://is.muni.cz/th/t864e/ | Teorie interaktivních médií / | Práce na příbuzné téma

Assessment of recruitment process: Case Study of Specific Company
 (Alina Kudrautsava)

2017, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze

http://www.vse.cz/vskp/eid/72998 | Mezinárodní ekonomické vztahy / International Business | Práce na příbuzné téma

« 1 2 » (celkem 13 prací)