Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
EHMKKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Využití gamifikace ve středoškolské výuce: případová studie
(Karolína Oplátková)2024, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/w6bjj/ | Informační studia a knihovnictví / | Práce na příbuzné téma
Grafické prvky jako prostředek interakce – případová studie League of Legends
(Kateřina Biličková)2022, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/t864e/ | Teorie interaktivních médií / | Práce na příbuzné téma
Assessment of recruitment process: Case Study of Specific Company
(Alina Kudrautsava)2017, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/72998 | Mezinárodní ekonomické vztahy / International Business | Práce na příbuzné téma