Theses on the same topic (having an identical keyword):
Luxury MarketingKeywords ordered alphabetically | Keywords ordered by occurrence rate
Luxury consumption during hard times: Understanding the relationship between consumers’ emotional states and luxury consumption
(Megi Domi)2022, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/86894 | International Management / | Theses on a related topic
Brand audit maloobchodního podniku s luxusní módou Studio Cielo jako nástroj pro jeho posílení pozice na trhu
(Dominika Zíková)2023, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/89792 | Management / | Theses on a related topic
Customer behavior and perception of the luxury market in the context of the CEE region
(Johana Chlistovská)2022, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/86949 | International Management / | Theses on a related topic
Creating Strategically Competitive Luxury Brand Concept
(Nevena Grmuša)2017, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/73323 | Mezinárodní ekonomické vztahy / International Business - Central European Business Realities | Theses on a related topic
Beyond customer perception of price discrimination: A consumer behavior analysis and its implications on aviation revenue management
(Katharina Kusch)2016, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/53227 | Ekonomika a management / International Management | Theses on a related topic
A comparative analysis of consumer’s perception of hotel restaurants in Great Britain and New Zealand (Relationship marketing study)
(Jana Nekudová)2014, Diplomová práce, Ekonomicko-správní fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/z53k6/ | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Theses on a related topic
Promotional activities inside regulated markets. Impact of IQOS events on customer brand awareness and perception.
(Veronica Martinelli)2023, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/90313 | Management / | Theses on a related topic
Beyond customer perception of price discrimination: A consumer behavior analysis and its implications on aviation revenue management
(Katharina Kusch)2016, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/53227 | Ekonomika a management / International Management | Theses on a related topic
Impact of greenwashing (marketing) on consumer behavior
(Stephanie Aduku)2023, Diplomová práce, Ekonomicko-správní fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/ajsfz/ | Business Management / | Theses on a related topic
Consumer Perceptions, Attitudes and Behavior towards Healthy Foods: The Case of Czech and Dutch Millennial Consumers
(Rick Van Wetten)2019, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/77592 | Ekonomika a management / Management | Theses on a related topic