Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
nabídka, hodnot, pro, zaměstnanceKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Vnímání vybraných atributů hodnoty pro zákazníka u volně prodejných léků
(Věra Hráská)2015, Disertační práce, Fakulta chemicko-technologická / Univerzita Pardubice
• http://theses.cz/id//vl2b3d// | Chemické a procesní inženýrství / Řízení a ekonomika podniku | Práce na příbuzné téma
Sociálně aktivizační činnosti v domově pro seniory na příkladu Domova pro seniory Kamenec
(Pavlína NOVÁKOVÁ)2023, Bakalářská práce, Fakulta sociálních studií / OSTRAVSKÁ UNIVERZITA
• http://theses.cz/id//1u1f4g// | Sociální práce / | Práce na příbuzné téma
Budování značky zaměstnavatele – významný nástroj získávání a stabilizace zaměstnanců
(Andrea Sýbová)2020, Diplomová práce, Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS
• https://is.ambis.cz/th/h10kb/ | Ekonomika a management / Management | Práce na příbuzné téma
Vliv zaměstnanců na budování značky zaměstnavatele
(Lukáš Votruba)2023, Bakalářská práce, Škoda Auto Vysoká škola o.p.s. / ŠKODA AUTO a.s.
• http://theses.cz/id//cryzn2// | Ekonomika a management / | Práce na příbuzné téma
Budování značky atraktivního zaměstnavatele ve vztahu k absolventům VŠ
(Viktorie Fingerhutová)2020, Bakalářská práce, Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS
• https://is.ambis.cz/th/v8ao1/ | Ekonomika a management / Ekonomika a management podniku | Práce na příbuzné téma
Nástroje budování značky atraktivního zaměstnavatele uvnitř firmy
(Martina Maximová)2020, Bakalářská práce, Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS
• https://is.ambis.cz/th/z275m/ | Ekonomika a management / Ekonomika a management podniku | Práce na příbuzné téma
Budování značky zaměstnavatele ve vybrané organizaci
(Tereza Procházková), absolventská práce, CEDUK - VOPŠ Vyšší odborná škola s. r. o.
• http://theses.cz/id//5ll9e0// | 6341N / | Práce na příbuzné téma
Analýza využití Zlínského Filmového Festivalu pro budování Analýza využití Zlínského filmového festivalu značky Kovárny VIVA a.s. a nábor zaměstnanců
(Filip Húšť)2023, Bakalářská práce, Fakulta managementu a ekonomiky / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//k6362v// | Ekonomika a management / Ekonomika a management podniku | Práce na příbuzné téma
HR marketing jako součást budování značky zaměstnavatele ve vybrané společnosti
(Lucie Urbánková)2020, Diplomová práce, Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS
• https://is.ambis.cz/th/wxebx/ | Ekonomika a management / Management | Práce na příbuzné téma
Projekt na budování značky vybraného zaměstnavatele na sociálních sítích
(Kateřina Vychodilová)2022, Diplomová práce, Fakulta managementu a ekonomiky / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//ayitsq// | Management a marketing / Marketing management | Práce na příbuzné téma