Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
Decorative, Cosmetic, IndustryKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Pretty in the Pandemic: How Covid-19 changed Online Purchasing Behavior for Decorative Cosmetics in Gen Z females
(Nadja Montereale)2022, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/86984 | Management / | Práce na příbuzné téma
The Nutri-Score - A Quantitative Study of the Effectiveness of Visual Nudging on Consumer Behavior
(Yvette Luise SKRETKOWICZ)2024, Disertační práce, Fakulta sociálně ekonomická / UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
• http://theses.cz/id//quz05u// | Regulation and behavioural studies / | Práce na příbuzné téma
Pretty in the Pandemic: How Covid-19 changed Online Purchasing Behavior for Decorative Cosmetics in Gen Z females
(Nadja Montereale)2022, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/86984 | Management / | Práce na příbuzné téma
Pretty in the Pandemic: How Covid-19 changed Online Purchasing Behavior for Decorative Cosmetics in Gen Z females
(Nadja Montereale)2022, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/86984 | Management / | Práce na příbuzné téma