Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
Hudební festivalKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Hudební festival – případová studie
(Marek Molnár)2022, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/86991 | Arts Management / | Práce na příbuzné téma
Marketingové nástroje českých hudebních festivalů
(Alexander Nuridzhanov)2018, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/73864 | Ekonomika a management / Arts Management | Práce na příbuzné téma
Hudební festival – případová studie
(Marek Molnár)2022, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/86991 | Arts Management / | Práce na příbuzné téma
Marketingové nástroje českých hudebních festivalů
(Alexander Nuridzhanov)2018, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/73864 | Ekonomika a management / Arts Management | Práce na příbuzné téma
Covid-19 pandemic impact on the Music event industry in the Czech Republic
(Mikoláš Dušek)2022, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/87479 | Mezinárodní obchod / | Práce na příbuzné téma
Změna nákupního chování návštěvníků českých hudebních festivalů v kontextu pandemie COVID-19
(Ferdinand Kuncl)2022, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/86405 | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
Využití nových médií jako komunikačních platforem při streamování živé hudby v době pandemie Covid-19
(Michaela Novotná)2021, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/a9b8t/ | Teorie interaktivních médií / | Práce na příbuzné téma