Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
Klíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Marketingový mix na trhu kosmetických produktů
(Zuzana Dvořáková)2024, Bakalářská práce, Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
• https://is.vstecb.cz/th/c3uj1/ | Podniková ekonomika / | Práce na příbuzné téma
Hodnota značky: vliv vybraných nástrojů marketingového mixu na budování hodnoty značky
(Martin Machek)2010, Disertační práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/44712 | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
Marketingový mix podniku
(Mairamkan Satybaldyeva)2023, Bakalářská práce, Provozně ekonomická fakulta / Česká zemědělská univerzita v Praze
• http://theses.cz/id//vdv1ie// | Hospodářská politika a správa / Podnikání a administrativa | Práce na příbuzné téma
Marketingový mix
(Karel Jakubův)2015, Bakalářská práce, Provozně ekonomická fakulta / Česká zemědělská univerzita v Praze
• http://theses.cz/id//wsslsh// | Ekonomika a management / Provoz a ekonomika | Práce na příbuzné téma
Marketingový komunikační mix (kampaň) pro vybrané produkty
(Karel Tamme)2011, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/uwwmp/ | Ekonomika a management / Řízení podniku a podnikové finance | Práce na příbuzné téma
Marketingový mix letecké společnosti Smart Wings – zdroj konkurenční výhody
(Markéta Chocholatá)2011, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/ay3ql/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Typologie prvků značky a jejich význam v procesu budování image značky - Slovenské národní divadlo
(Zuzana Barysz)2020, Diplomová práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//uhbl2a// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Vliv značky na nákupní rozhodování spotřebitele se zaměřením na privátní značky retailových řetězců v České republice
(Andrea Daďová)2017, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/72630 | Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod | Práce na příbuzné téma
Regionální značky a jejich vnímání spotřebiteli
(Kateřina Švábíková)2021, Bakalářská práce, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné / Slezská univerzita v Opavě
• https://is.slu.cz/th/ysqol/ | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
Budování značky
(Sabina Roubičková)2015, Diplomová práce, Ekonomická fakulta / TECHNICKÁ UNIVERZITA V LIBERCI
• http://theses.cz/id//9ws1vw// | Ekonomika a management / Podniková ekonomika | Práce na příbuzné téma