Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
publikumKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Rozšířená realita jako nové médium pro situacionistické strategie
(Tomáš Giesl)2017, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/ejluy/ | Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Teorie interaktivních médií | Práce na příbuzné téma
Rozšířená realita v mobilních zařízeních jako impuls rozvoje služeb knihoven
(Petr Pospíchal)2015, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/tqj0s/ | Informační studia a knihovnictví / | Práce na příbuzné téma
Rozšířená realita jako nástroj digitálního marketingu
(Kateřina Jandásková)2018, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/a03vf/ | Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Teorie interaktivních médií | Práce na příbuzné téma
Případová studie práce s publikem v Krajské galerii výtvarného umění ve Zlíně
(Katarína Pribylová)2022, Diplomová práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//bjt932// | Arts Management / | Práce na příbuzné téma
Filmový průmysl a práce s publikem
(Karolína Pojarová)2016, Bakalářská práce, Filmová a televizní fakulta / Akademie múzických umění v Praze
• http://hdl.handle.net/10318/9571 | Filmové, televizní a fotografické umění a nová média / Produkce | Práce na příbuzné téma
Případová studie práce s publikem v Krajské galerii výtvarného umění ve Zlíně
(Katarína Pribylová)2022, Diplomová práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//bjt932// | Arts Management / | Práce na příbuzné téma