Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
marketingKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Strategický marketing ako významný faktor úspešnosti podniku
(Iveta Morihlatková)2011, Diplomová práce, Bankovní institut vysoká škola SK / Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS
• https://is.ambis.cz/th/s7x54/ | Ekonomika a management / Finance | Práce na příbuzné téma
Spokojnosť zákazníkov s nástrojmi marketingového mixu vo vybranej spoločnosti
(Řepová Řepová)2022, Bakalářská práce, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné / Slezská univerzita v Opavě
• https://is.slu.cz/th/x3yqu/ | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
Spokojnosť zákazníkov s nástrojmi marketingového mixu vo vybranej spoločnosti
(Řepová Řepová)2022, Bakalářská práce, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné / Slezská univerzita v Opavě
• https://is.slu.cz/th/x3yqu/ | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
Aplikácia marketingového mixu v kúpel'níctve
(Andrej Blaha)2013, Bakalářská práce, Vysoká škola hotelová v Praze
• http://is.vsh.cz/th/8589/vsh_b/ | Gastronomie, hotelnictví a turismus / Hotelnictví | Práce na příbuzné téma