Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
Farmaceutický průmyslKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Vývoj pozice farmaceutického reprezentanta od 90.let po dobu covidovou
(Nováková Boušová Nováková Boušová)2022, Diplomová práce, AMBIS vysoká škola, a.s.
• https://is.ambis.cz/th/zlo3j/ | Ekonomika a management podniku / | Práce na příbuzné téma
Vývoj pozice farmaceutického reprezentanta od 90.let po dobu covidovou
(Nováková Boušová Nováková Boušová)2022, Diplomová práce, AMBIS vysoká škola, a.s.
• https://is.ambis.cz/th/zlo3j/ | Ekonomika a management podniku / | Práce na příbuzné téma
Specifiky integrované marketingové komunikace ve farmaceutickém průmyslu
(Kateřina Rosická)2015, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/zxtuk/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Vliv marketingové komunikace ve farmaceutickém průmyslu na rozhodování spotřebitele
(Edita Těšínská)2014, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/49706 | Ekonomika a management / Management | Práce na příbuzné téma
Specifika marketingové komunikace ve farmaceutickém průmyslu
(Anna Racková)2022, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/85747 | Mezinárodní obchod / | Práce na příbuzné téma
Etické aspekty v marketingové komunikaci
(Sedina Oganesjan)2019, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/qyfw4/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Prostředky marketingové komunikace pro seniory
(Eliška Pěničková)2015, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/e1clw/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Nové trendy v marketingu aplikované na farmaceutický průmysl
(Ivana Skořepová)2010, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/26501 | Ekonomika a management / Management | Práce na příbuzné téma
Využití marketingového výzkumu pro efektivní nastavení nástrojů marketingové komunikace
(Michaela Klusáková)2014, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/uhdr2/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Návrh marketingové strategie při uvedení produktu na trh
(Michaela Poláková)2020, Bakalářská práce, Provozně ekonomická fakulta / Česká zemědělská univerzita v Praze
• http://theses.cz/id//pclpt1// | Hospodářská politika a správa / Veřejná správa a regionální rozvoj | Práce na příbuzné téma