Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
Klíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Sociální sítě podporující prezentaci značky a rozhodování v podniku
(Puto Puto)2022, Bakalářská práce, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné / Slezská univerzita v Opavě
• https://is.slu.cz/th/xsu4g/ | Systémové inženýrství a informatika / Manažerská informatika | Práce na příbuzné téma
Sociální sítě a jejich využití v českém hotelnictví
(Yuliya Samoylenko)2020, Bakalářská práce, Vysoká škola hotelová v Praze
• https://is.vsh.cz/th/ssrom/ | Hotelnictví, cestovní ruch a marketing / Hotelnictví | Práce na příbuzné téma
Vliv sociálních sítí na rozhodování spotřebitele v hotelnictví
(Milana Sibgatullina)2023, Bakalářská práce, University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.
• https://is.ucp.cz/th/rbhmq/ | Hotelnictví, cestovní ruch a marketing / Hotelnictví | Práce na příbuzné téma
Jak sociální sítě ovlivňují nákupní chování spotřebitelů
(Filip CHALOUPKA)2023, Bakalářská práce, Fakulta sociálně ekonomická / UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
• http://theses.cz/id//adlvp3// | Ekonomika a management / | Práce na příbuzné téma
Sociální sítě jako nástroj politického marketingu
(Daniela Nešporová)2022, Diplomová práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//0t1wwo// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Vliv sociálních sítí na rozhodování studentů o studiu v zahraničí
(Aneta Chládková)2021, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//rk32s5// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Vliv aktivit na sociálních sítích na rozhodování účastníků cestovního ruchu
(Kryštof ČELOUD)2025, Bakalářská práce, Ekonomická fakulta / JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH
• http://theses.cz/id//lxmffj// | Cestovní ruch / | Práce na příbuzné téma
Role sociálních sítí v nákupním rozhodování generace Y při výběru kavárny
(Tereza Špalková)2020, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/82622 | Mezinárodní ekonomické vztahy / Cestovní ruch a regionální rozvoj | Práce na příbuzné téma
Porovnání strategií marketingu a propagace hotelových restaurací ve vybraných destinacích
(Natálie Kosíková)2024, Bakalářská práce, AMBIS vysoká škola, a.s.
• https://is.ambis.cz/th/g52il/ | Management hotelnictví a cestovního ruchu / | Práce na příbuzné téma
Marketing a propagace společnosti poskytující překladatelské služby v ČR.
(Miroslava Janků)2015, Bakalářská práce, Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
• https://is.vstecb.cz/th/pbxgt/ | Ekonomika a management / Ekonomika podniku | Práce na příbuzné téma