Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
Postmoderní společnostKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Konzumní hédonismus a hledání štěstí ve společnosti blahobytu
(Friedmannová Friedmannová)2022, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/re09f/ | Marketingová komunikace / | Práce na příbuzné téma
Konzumní hédonismus a hledání štěstí ve společnosti blahobytu
(Friedmannová Friedmannová)2022, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/re09f/ | Marketingová komunikace / | Práce na příbuzné téma
Utváření hodnotových orientací jedinců v postmoderní společnosti
(Veronika Bulínová)2016, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/q223o/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Konzumní hédonismus a hledání štěstí ve společnosti blahobytu
(Friedmannová Friedmannová)2022, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/re09f/ | Marketingová komunikace / | Práce na příbuzné téma
Proměny životního stylu – predátorský hédonismus nebo dobrovolná skromnost?
(Olga Maříková)2016, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/l9wes/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Hédonismus jako životní styl v podmínkách pozdní modernity
(Kateřina Hrdonková)2012, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/h7nhz/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Spotřební zvyklosti v globalizované konzumní společnosti
(Andrea Horňáková)2021, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/dt43a/ | Marketingová komunikace / | Práce na příbuzné téma
Konzumní hédonismus a hledání štěstí ve společnosti blahobytu
(Friedmannová Friedmannová)2022, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/re09f/ | Marketingová komunikace / | Práce na příbuzné téma
Konzumní hédonismus a hledání štěstí ve společnosti blahobytu
(Adam Kryštof)2021, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/kg4xb/ | Marketingová komunikace / | Práce na příbuzné téma
Proměny životního stylu – nástup požitkářské generace?
(Michaela Bartošíková)2015, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/gxm78/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma