Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
Budování značkyKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Sociologie značky - branding obchodní značky STR a její komunikační strategie
(Ester Ledecká)2023, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/y9b02/ | Marketingová komunikace / | Práce na příbuzné téma
Budování značky na konkrétním příkladu značky “Life is Porno”
(Nikola Minaříková)2024, Bakalářská práce, Vysoká škola NEWTON / NEWTON University Group
• http://theses.cz/id//asmtm5// | Ekonomika a management / | Práce na příbuzné téma
Budování značky firmy
(Alina Osmolovskaia)2020, Bakalářská práce, Vysoká škola hotelová v Praze
• https://is.vsh.cz/th/l0nyc/ | Hotelnictví, cestovní ruch a marketing / Marketing ve službách | Práce na příbuzné téma
Budování značky prostřednictvím sociálních sítí
(Nela Luňáková)2023, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/t6b1b/ | Marketingová komunikace / | Práce na příbuzné téma
Budování značky Ollies
(Sívková Sívková)2022, Diplomová práce, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné / Slezská univerzita v Opavě
• https://is.slu.cz/th/tw15x/ | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
Budování značky zaměstnavatele
(Petr Vilímec)2021, Diplomová práce, AMBIS vysoká škola, a.s.
• https://is.ambis.cz/th/n8jho/ | Ekonomika a management / Management | Práce na příbuzné téma
Nástroje budování značky atraktivního zaměstnavatele uvnitř firmy
(Martina Maximová)2020, Bakalářská práce, Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS
• https://is.ambis.cz/th/z275m/ | Ekonomika a management / Ekonomika a management podniku | Práce na příbuzné téma
Strategické budování značky Agentury Harmonie: případová studie
(Nikola Szabó)2021, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/fsdkr/ | Marketingová komunikace / | Práce na příbuzné téma
Budování značky Vagón Café
(Václav Bednář)2020, Diplomová práce, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné / Slezská univerzita v Opavě
• https://is.slu.cz/th/laf8b/ | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
Vliv event marketingových aktivit na tvorbu image značky
(Kateřina Pořízková)2018, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/dhm61/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma