Theses on the same topic (having an identical keyword):
trh s použitým zbožímKeywords ordered alphabetically | Keywords ordered by occurrence rate
Marketing strategy of Coca Cola, Pepsi and Kofola on the Czech market
(Anna Větrovcová)2021, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/me6v9/ | Ekonomika a management / Marketing Communication | Theses on a related topic
Market Entry Strategy of Porsche AG to China
(Bruno Souza Alcantara)2020, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/82970 | International Business - Central European Business Realities / | Theses on a related topic
Marketingová strategie společnosti Pure metals, s. r. o při vstupu na B2B market
(David Čemus)2015, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/qcygj/ | Ekonomika a management / Řízení podniku a podnikové finance | Theses on a related topic
Use of on-line marketing in the Czech real estate market
(Ekaterina Ilinskaya)2016, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/50768 | Ekonomika a management / International Management | Theses on a related topic
Market Entry Strategy for Frutiko Entering the German Market
(Eliška Popová)2023, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/91075 | International Business - Central European Business Realities / | Theses on a related topic
Application of the Marketing Analysis Tools for Launch New Product to the Chocolate Market.
(Martin Tomáš)2017, Bakalářská práce, Vysoká škola podnikání a práva, a.s. / Vysoká škola podnikání a práva
• http://theses.cz/id//pkrl1m// | Ekonomika a management / Podnikání | Theses on a related topic
Online marketing on Japanese market.
(Shotaro Fujino)2017, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/75091 | Mezinárodní ekonomické vztahy / International Business - Central European Business Realities | Theses on a related topic
Zkoumání změn v chování spotřebitelů na trhu s použitým zbožím během krize covid-19
(Matej Koyš)2022, Bakalářská práce, Ekonomicko-správní fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/uu4x7/ | Podniková ekonomika a management / | Theses on a related topic
On-line trh s uměním a jeho proměny
(Marcel Hornych)2022, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/jsbtw/ | Management v kultuře / | Theses on a related topic
Marketingový mix vybrané společnosti
(Adéla Halouzková)2023, Diplomová práce, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné / Slezská univerzita v Opavě
• https://is.slu.cz/th/couio/ | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Theses on a related topic