Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):

Petr%20Weigl

Klíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti

Na rodinných statcích a ve službách císaře. Život a působení Bély a Gustava Kálnoky
 (Petr Steiner)

2022, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita

https://is.muni.cz/th/luoow/ | Historie / Moderní dějiny | Práce na příbuzné téma

Oběť jako nejkrajnější projev lásky: Melodramatický a spirituální modus ve filmu Petra Weigla Olověná noc
 (Vaďura Vaďura)

2022, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita

https://is.muni.cz/th/hdtan/ | Teorie a dějiny filmu a audiovizuální kultury / | Práce na příbuzné téma

Oběť jako nejkrajnější projev lásky: Melodramatický a spirituální modus ve filmu Petra Weigla Olověná noc
 (Vaďura Vaďura)

2022, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita

https://is.muni.cz/th/hdtan/ | Teorie a dějiny filmu a audiovizuální kultury / | Práce na příbuzné téma

Oběť jako nejkrajnější projev lásky: Melodramatický a spirituální modus ve filmu Petra Weigla Olověná noc
 (Vaďura Vaďura)

2022, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita

https://is.muni.cz/th/hdtan/ | Teorie a dějiny filmu a audiovizuální kultury / | Práce na příbuzné téma

Oběť jako nejkrajnější projev lásky: Melodramatický a spirituální modus ve filmu Petra Weigla Olověná noc
 (Vaďura Vaďura)

2022, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita

https://is.muni.cz/th/hdtan/ | Teorie a dějiny filmu a audiovizuální kultury / | Práce na příbuzné téma

Oběť jako nejkrajnější projev lásky: Melodramatický a spirituální modus ve filmu Petra Weigla Olověná noc
 (Vaďura Vaďura)

2022, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita

https://is.muni.cz/th/hdtan/ | Teorie a dějiny filmu a audiovizuální kultury / | Práce na příbuzné téma

Oběť jako nejkrajnější projev lásky: Melodramatický a spirituální modus ve filmu Petra Weigla Olověná noc
 (Vaďura Vaďura)

2022, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita

https://is.muni.cz/th/hdtan/ | Teorie a dějiny filmu a audiovizuální kultury / | Práce na příbuzné téma

Oběť jako nejkrajnější projev lásky: Melodramatický a spirituální modus ve filmu Petra Weigla Olověná noc
 (Vaďura Vaďura)

2022, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita

https://is.muni.cz/th/hdtan/ | Teorie a dějiny filmu a audiovizuální kultury / | Práce na příbuzné téma

Patos jako přirozená součást filmového vyprávění
 (Irena Soukupová)

2016, Diplomová práce, Filmová a televizní fakulta / Akademie múzických umění v Praze

http://hdl.handle.net/10318/9729 | Filmové, televizní a fotografické umění a nová média / Scenáristika a dramaturgie | Práce na příbuzné téma