Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
Petr%20WeiglKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Na rodinných statcích a ve službách císaře. Život a působení Bély a Gustava Kálnoky
(Petr Steiner)2022, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/luoow/ | Historie / Moderní dějiny | Práce na příbuzné téma
Oběť jako nejkrajnější projev lásky: Melodramatický a spirituální modus ve filmu Petra Weigla Olověná noc
(Vaďura Vaďura)2022, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/hdtan/ | Teorie a dějiny filmu a audiovizuální kultury / | Práce na příbuzné téma
Oběť jako nejkrajnější projev lásky: Melodramatický a spirituální modus ve filmu Petra Weigla Olověná noc
(Vaďura Vaďura)2022, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/hdtan/ | Teorie a dějiny filmu a audiovizuální kultury / | Práce na příbuzné téma
Oběť jako nejkrajnější projev lásky: Melodramatický a spirituální modus ve filmu Petra Weigla Olověná noc
(Vaďura Vaďura)2022, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/hdtan/ | Teorie a dějiny filmu a audiovizuální kultury / | Práce na příbuzné téma
Oběť jako nejkrajnější projev lásky: Melodramatický a spirituální modus ve filmu Petra Weigla Olověná noc
(Vaďura Vaďura)2022, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/hdtan/ | Teorie a dějiny filmu a audiovizuální kultury / | Práce na příbuzné téma
Oběť jako nejkrajnější projev lásky: Melodramatický a spirituální modus ve filmu Petra Weigla Olověná noc
(Vaďura Vaďura)2022, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/hdtan/ | Teorie a dějiny filmu a audiovizuální kultury / | Práce na příbuzné téma
Oběť jako nejkrajnější projev lásky: Melodramatický a spirituální modus ve filmu Petra Weigla Olověná noc
(Vaďura Vaďura)2022, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/hdtan/ | Teorie a dějiny filmu a audiovizuální kultury / | Práce na příbuzné téma
Oběť jako nejkrajnější projev lásky: Melodramatický a spirituální modus ve filmu Petra Weigla Olověná noc
(Vaďura Vaďura)2022, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/hdtan/ | Teorie a dějiny filmu a audiovizuální kultury / | Práce na příbuzné téma
Patos jako přirozená součást filmového vyprávění
(Irena Soukupová)2016, Diplomová práce, Filmová a televizní fakulta / Akademie múzických umění v Praze
• http://hdl.handle.net/10318/9729 | Filmové, televizní a fotografické umění a nová média / Scenáristika a dramaturgie | Práce na příbuzné téma