Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
Klíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Moderní marketing a jeho vliv na nákupní rozhodování spotřebitele
(David Cvrkal)2016, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/dw0ax/ | Ekonomika a management / Řízení podniku a podnikové finance | Práce na příbuzné téma
Moderní marketing a jeho vliv na nákupní rozhodování spotřebitele
(Jakub Vomlel)2016, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/dy0sg/ | Ekonomika a management / Řízení podniku a podnikové finance | Práce na příbuzné téma
Influencer marketing a jeho vliv na spotřebitele generace Z
(Kristýna Jarešová)2023, Diplomová práce, AMBIS vysoká škola, a.s.
• https://is.ambis.cz/th/iryt9/ | Ekonomika a management podniku / | Práce na příbuzné téma
Influencer marketing jako nástroj marketingové komunikace: případové studie Loro Oro.
(Ekaterina Baranichenko)2024, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/92798 | Multimédia v ekonomické praxi / | Práce na příbuzné téma
Celebrity marketing a jeho vliv na nákupní rozhodování spotřebitelů
(Lucie BRYNDÁČOVÁ)2017, Bakalářská práce, Fakulta ekonomická / ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
• http://theses.cz/id//6weqq1// | Ekonomika a management / Management obchodních činností | Práce na příbuzné téma
Green Marketing v kozmetike a jeho vplyv na generáciu Z
(Emma Mária Brtáňová)2024, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/94843 | Mezinárodní obchod / | Práce na příbuzné téma
Smyslový marketing
(Martin Hudec)2019, Diplomová práce, Ekonomicko-správní fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/g1m2c/ | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
Green marketing a jeho vliv na rozhodování spotřebitelů.
(Julie Zlateva)2021, Bakalářská práce, NEWTON College a.s. / NEWTON College a.s.
• http://theses.cz/id//3dknsv// | Ekonomika a management / | Práce na příbuzné téma
Multisenzorický marketing a jeho vliv na hodnocení produktu spotřebitelem
(Tereza Šabatková)2020, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/spxp6/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Psychologický rozměr barev jako součást efektivního marketingu
(Zabrucká Zabrucká)2022, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/ep0nc/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma