Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
Digitální marketingKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Sociální sítě jako trendový nástroj digitální komunikace
(Michaela Lukešová)2022, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/w5g7r/ | Ekonomika a management / | Práce na příbuzné téma
Online marketingová komunikace největších drogistických řetězců v České republice
(Hana Kunešová)2024, Bakalářská práce, Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
• https://is.vstecb.cz/th/xq6wz/ | Podniková ekonomika / | Práce na příbuzné téma
Moderní marketingová komunikace společnosti s integrovaným portfoliem zákazníků B2B a B2C
(Klára Švábová)2022, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/nodeg/ | Marketingová komunikace / | Práce na příbuzné téma
Marketingová komunikace ve vybraném podniku s využitím sociálních sítí
(Kateřina Frycová)2023, Diplomová práce, AMBIS vysoká škola, a.s.
• https://is.ambis.cz/th/kj9oc/ | Ekonomika a management podniku / | Práce na příbuzné téma
Uplatnění progresivních forem marketingové komunikace jako zdroj zvyšování povědomí o značce
(Kateřina Fantová)2023, Diplomová práce, AMBIS vysoká škola, a.s.
• https://is.ambis.cz/th/d43kt/ | Ekonomika a management podniku / | Práce na příbuzné téma
Virální marketing a sociální sítě
(Tomáš Bittner)2011, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/d9q46/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Novodobá reklama a její netradiční formy v praxi
(Tomáš Bittner)2009, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/ambqw/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Internetová reklama z pohledu poskytovatele reklamního prostoru
(Jana Žákovčíková)2013, Bakalářská práce, Vysoká škola hotelová v Praze
• http://is.vsh.cz/th/9877/vsh_b/ | Ekonomika a management / Marketingové komunikace ve službách | Práce na příbuzné téma
Sociální reklamní kampaň se zaměřením na pozitivní vnímání a postoje k LGBT+ komunitě v české společnosti
(Martina Masná)2023, Diplomová práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//u4ai29// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Reklamní kampaň v prostředí sociální sítě Facebook
(Pavel Černík)2017, Bakalářská práce, Univerzita Jana Amose Komenského Praha
• http://theses.cz/id//vnfrok// | Mediální a komunikační studia / Sociální a mediální komunikace | Práce na příbuzné téma