Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
OmnikanálKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Individualismus v rámci „Čínského snu“ z pohledu generace Z Chinese
(Michaela Muselíková)2020, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/buax9/ | Mezinárodní teritoriální studia / Kulturní studia Číny | Práce na příbuzné téma
Generace Z v pracovním prostředí: Studie porovnávající hodnoty a pracovní preference generace Z oproti předchozí generaci
(Tereza Švehlová)2023, Bakalářská práce, Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o. / Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.
• http://theses.cz/id//tzttj8// | Kreativní marketing a komunikace / | Práce na příbuzné téma
Specifika získávání pracovníků z generace Z
(Nela KRATOCHVÍLOVÁ)2023, Bakalářská práce, Fakulta ekonomická / ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
• http://theses.cz/id//0lllk8// | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
Optimalizace procesu onboardingu zaměstnanců z Generace Z
(Hoang Linh Nguyen)2024, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/93818 | Podniková ekonomika a management / | Práce na příbuzné téma
The role of Brick-and-mortar store in an omnichannel shopping experience of Generation Z within the fashion industry
(Kuspakova Kuspakova)2022, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/ndc4s/ | Economics and Management / | Práce na příbuzné téma
The role of Brick-and-mortar store in an omnichannel shopping experience of Generation Z within the fashion industry
(Kuspakova Kuspakova)2022, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/ndc4s/ | Economics and Management / | Práce na příbuzné téma
The role of Brick-and-mortar store in an omnichannel shopping experience of Generation Z within the fashion industry
(Kuspakova Kuspakova)2022, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/ndc4s/ | Economics and Management / | Práce na příbuzné téma