Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
marketingový mixKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Marketingový mix vybrané společnosti
(Kateřina Pavlicová)2023, Diplomová práce, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné / Slezská univerzita v Opavě
• https://is.slu.cz/th/lgi6j/ | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
Distribuce v maloobchodním řetězci
(Lucie Zemanová)2015, Diplomová práce, Provozně ekonomická fakulta / Česká zemědělská univerzita v Praze
• http://theses.cz/id//p2t35o// | Hospodářská politika a správa / Podnikání a administrativa | Práce na příbuzné téma
Návrh vnitropodnikového metodického předpisu se zaměřením na organizační procesy společností v sektoru energetiky
(Tereza Bočková)2023, Diplomová práce, Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
• https://is.vstecb.cz/th/hel9a/ | Podniková ekonomika / Podniková ekonomika - Ekonom výroby | Práce na příbuzné téma
Analýza produktu jako zdroje konkurenční výhody z pohledu zákazníka a společnosti. Implementace zjištěných výsledků, metodiky inovace produktu a její význam pro rozvoj společnosti, opatření a aktivity v průběhu životního cyklu produktu
(Alžběta Matějková)2010, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/ghyfq/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Procesy tvorby produktů vědecké žurnalistiky v českém prostředí pohledem novinářů
(Petr Boháč)2018, Diplomová práce, Fakulta sociálních studií / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/lm97a/ | Mediální a komunikační studia / Mediální studia a žurnalistika | Práce na příbuzné téma
Zapojení zákazníka (Customer involvement) do procesu návrhu produktu
(Jakub Janíček)2021, Diplomová práce, Ekonomicko-správní fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/f2eqb/ | Podniková ekonomika a management / | Práce na příbuzné téma
Cena a kvalita piva - co dokáže hodnotit jeho spotřebitel?
(Kateřina Klimšová)2019, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/82576 | Ekonomika a management / Management | Práce na příbuzné téma
Cena jako faktor konkurence v gastronomii
(Sevastian Kushnei)2023, Bakalářská práce, University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.
• https://is.ucp.cz/th/hlbwq/ | Hotelnictví, cestovní ruch a marketing / Hotelnictví | Práce na příbuzné téma