Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
Klíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Komunikační mix hudební skupiny
(Veronika Krňávková)2016, Diplomová práce, Ekonomická fakulta / VŠB - Technická univerzita Ostrava
• http://hdl.handle.net/10084/113743 | Ekonomika a management / Marketing a obchod | Práce na příbuzné téma
Efektivní komunikační mix v uměleckém (hudebním) podniku
(Jaroslav Šefrna)2013, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/c2j99/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Animace horolezecké kultury v ČR, se zaměřením na horolezecké a outdoorové festivaly
(Adéla Dvořáková)2020, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/80135 | Ekonomika a management / Arts Management | Práce na příbuzné téma
MARKETINGOVÝ MIX VYBRANEJ SLUŽBY CESTOVNÉHO RUCHU
(Paulína Mičová)2015, Bakalářská práce, Vysoká škola obchodní a hotelová s.r.o.
• http://theses.cz/id/mgvreu/ | Gastronomie, hotelnictví a turismus / Management hotelnictví a cestovního ruchu | Práce na příbuzné téma
Inovace marketingového mixu vybraného hudebního festivalu
(Zuzana Nováková)2017, Bakalářská práce, Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
• https://is.vstecb.cz/th/rxp7w/ | Ekonomika a management / Ekonomika podniku | Práce na příbuzné téma
Marketingová komunikace v prostředí startupu mezinárodního filmového festivalu
(Irina Gorbik)2021, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/vzo0y/ | Marketingová komunikace / | Práce na příbuzné téma
Propagace hudebních festivalů v České republice
(Krtilová Krtilová)2022, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/y0ihy/ | Marketingová komunikace / | Práce na příbuzné téma
Efektivita nástrojů mediální propagace českých hudebních festivalů
(Kristýna Šuráňová)2017, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/nrm6o/ | Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Teorie interaktivních médií | Práce na příbuzné téma
Propagace hudebních festivalů v České republice
(Tereza Voborská)2021, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/famj9/ | Marketingová komunikace / | Práce na příbuzné téma
Propagace vybraného hudebního festivalu
(Jan Hrábek)2022, Diplomová práce, Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o. / Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.
• http://theses.cz/id//bsen0q// | Kreativní marketing a komunikace / | Práce na příbuzné téma