Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
cílová skupinaKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Psychologická kritéria ovlivňující segmentaci trhu
(Petra Valentová)2013, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/ltod6/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Efektivní segmentace portfolia potenciálních zákazníků a souvislost s určenými cíly společnosti. Význam segmentace a volba kritérií segmentace dle zaměření a vize společnosti.
(Markéta Dlouhá)2009, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/cc9es/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Segmentace zákazníků v hotelnictví
(Kristýna Lagronová)2021, Bakalářská práce, Vysoká škola hotelová v Praze
• https://is.vsh.cz/th/co5i5/ | Hotelnictví, cestovní ruch a marketing / Hotelnictví | Práce na příbuzné téma
Segmentace klientů obchodní banky
(Nikola Filipová)2015, Bakalářská práce, Ekonomicko-správní fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/dz7c9/ | Finance a účetnictví / Finance | Práce na příbuzné téma
Psychologická kritéria ovlivňující segmentaci trhu
(Veronika Sekyrová)2012, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/bzgk1/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Psychologická kritéria ovlivňující segmentaci trhu
(Petra Valentová)2013, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/ltod6/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Marketingový mix vybraného podniku
(Miguel Sanchez Delgado)2017, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/m2277/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Efektivní segmentace portfolia potenciálních zákazníků a souvislost s určenými cíly společnosti. Význam segmentace a volba kritérií segmentace dle zaměření a vize společnosti.
(Markéta Dlouhá)2009, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/cc9es/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Marketingová strategie a marketingový mix pro Dům umění města Brna
(Eva Hájková)2012, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/d2vcf/ | Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Management v kultuře | Práce na příbuzné téma
Marketingový mix vybraného podniku
(Lenka Pavlová)2015, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/tk16b/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma