Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
B2CKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Is the popularity of social networking sites affecting formality in business communication? A case study of widespread usage of such social networking sites in a company in the Czech Republic
(Barbora PLECHATÁ)2012, Bakalářská práce, Fakulta filozofická / ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
• http://theses.cz/id//w39htq// | Filologie / Cizí jazyky pro komerční praxi v kombinaci angličtina - ruština | Práce na příbuzné téma
E-commerce a další prodejní kanály jako trend obchodu (logistiky, komunikace)
(Natálie Pechová)2022, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/d8ww8/ | Ekonomika a management / | Práce na příbuzné téma
Využitelnost parcel boxů z pohledu preferencí zákazníků e-commerce
(Pavel Ducháček)2023, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/90108 | Management / | Práce na příbuzné téma
Trend prudkého růstu e-commerce v Latinské Americe a s tím spojená expanze v logistickém sektoru
(Elena Kiseleva)2021, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/84555 | Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod | Práce na příbuzné téma
Online marketingová komunikace vybraného e-shopu
(Anna Podstawková)2023, Diplomová práce, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné / Slezská univerzita v Opavě
• https://is.slu.cz/th/qoca6/ | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
Online marketing a jeho vliv na internetový obchod
(Phuong Lan Tranová)2018, Bakalářská práce, Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS
• https://is.ambis.cz/th/bw5m2/ | Ekonomika a management / Ekonomika a management podniku | Práce na příbuzné téma
Návrh strategie online marketingu pro e-shop HezčíSpánek.cz
(Natia Tisoňová Sekhniashvili)2020, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/83847 | Ekonomika a management / Management | Práce na příbuzné téma
The Impact of Technological Advancements on Impulse Buying Behavior in Shanghai's B2C E-commerce Sector
(Evdokia Michael)2024, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/93389 | Bachelor of Business Administration / | Práce na příbuzné téma