Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
dítě předškolního věkuKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Interkulturní prvky v reklamě a jejich dopad na chování spotřebitelů majoritní společnosti
(Veronika Novotná)2023, Diplomová práce, ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s. / ŠKODA AUTO a.s.
• http://theses.cz/id//4gze8h// | Ekonomika a management / | Práce na příbuzné téma
Efektivita globální reklamy a její vliv na spotřebitele
(Tamara Charashvili)2024, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/w4nk7/ | Marketingová komunikace / | Práce na příbuzné téma
Vliv reklamy na spotřebitelské chování.
(Michaela Pafčugová)2023, Diplomová práce, University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.
• https://is.ucp.cz/th/aa5fk/ | Hotelnictví, cestovní ruch a marketing / Management hotelnictví a lázeňství | Práce na příbuzné téma
Vliv reklamy na spotřebitele
(Petra Metelková)2020, Diplomová práce, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné / Slezská univerzita v Opavě
• https://is.slu.cz/th/l51kl/ | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
Vnímání a vliv reklamy na poslechovost podcastů
(Adéla Schmidlová)2023, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/z14oe/ | Teorie interaktivních médií / | Práce na příbuzné téma
Vliv online reklamy na nákupní chování českých spotřebitelů
(Vlasta Sedláková)2023, Bakalářská práce, AMBIS vysoká škola, a.s.
• https://is.ambis.cz/th/qvhfl/ | Ekonomika a management podniku / | Práce na příbuzné téma
Vliv reklamy na školní děti
(Jan Kostka)2020, Bakalářská práce, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné / Slezská univerzita v Opavě
• https://is.slu.cz/th/ketcw/ | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
Vliv PPC reklamy na nákupní rozhodovací proces zákazníka
(David Hubáček)2023, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/p9304/ | Teorie interaktivních médií / | Práce na příbuzné téma
Vliv skryté reklamy youtuberů na nákupní preference dětí
(Romana Šmírová)2022, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/b4gpx/ | Marketingová komunikace / | Práce na příbuzné téma
Vliv zdroje a elementů reklamy na efektivitu sociální reklamy na Instagramu
(Lucie Komínková)2019, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/81397 | Ekonomika a management / Management | Práce na příbuzné téma