Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
Covid-19Klíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Consumer Behaviour Towards Online Shopping of Fashion from Foreign Countries for a Population Between 18 and 25 Years Old
(Alice Berthuy)2016, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/52566 | Mezinárodní ekonomické vztahy / International Business - Central European Business Realities | Práce na příbuzné téma
Online Shopping: How Customers See it
(Nithish Sankarabhattar Ayyappan)2022, Diplomová práce, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné / Slezská univerzita v Opavě
• https://is.slu.cz/th/r2yfv/ | Ekonomika a management / Business Economics and Management | Práce na příbuzné téma
Typologie chování spotřebitelů na trhu doplňků stravy
(Kateřina Chuchrová)2014, Diplomová práce, Ekonomická fakulta / VŠB - Technická univerzita Ostrava
• http://hdl.handle.net/10084/101948 | Ekonomika a management / Marketing a obchod | Práce na příbuzné téma
Nákupní preference spotřebitelů v době koronaviru
(Natálie Nodesová)2022, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/fg9su/ | Marketingová komunikace / | Práce na příbuzné téma
Analýza nákupního chování spotřebitelů
(Monika Peroutková)2013, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/lfwkd/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Nákupní preference spotřebitelů v době koronaviru
(Natálie Nodesová)2022, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/fg9su/ | Marketingová komunikace / | Práce na příbuzné téma
Nákupní preference spotřebitelů v době koronaviru
(Natálie Nodesová)2022, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/fg9su/ | Marketingová komunikace / | Práce na příbuzné téma
Consumers' trends in online shopping
(Kristina Shcherbakova)2019, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/si73j/ | Ekonomika a management / Marketing Communication | Práce na příbuzné téma
Consumer behavior of Millennials in Czech Republic when facing multiple crises: experiences from the COVID-19 pandemic and the 2022 energy crisis
(Franco Eduardo Rodriguez Esponda)2022, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/88365 | Management / | Práce na příbuzné téma
Vliv pandemie COVID-19 na nákupní chování zákazníků vybrané firmy
(Havlíková Havlíková)2022, Bakalářská práce, AMBIS vysoká škola, a.s.
• https://is.ambis.cz/th/bmk0o/ | Ekonomika a management / Ekonomika a management podniku | Práce na příbuzné téma