Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
krásaKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Online advertising: a case study of a company
(Ekaterina Kichneva)2018, Bakalářská práce, Provozně ekonomická fakulta / Česká zemědělská univerzita v Praze
• http://theses.cz/id//5pkq09// | Economics Policy and Administration / Business Administration | Práce na příbuzné téma
Social Media Strategy Creation for Selected Company
(Maksym Zhohlo)2023, Bakalářská práce, University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.
• https://is.ucp.cz/th/txmhb/ | Hospitality Management / | Práce na příbuzné téma
Tvorba, realizace a zhodnocení reklamní kampaně pro firmu SNEAKERGALLERY
(Kamil Čech)2022, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/m0zxh/ | Teorie interaktivních médií / | Práce na příbuzné téma
Reklamní kampaň pro mobilního operátora s propojením nových a tradičních médií
(Hynek Lór)2011, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/kk16r/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Analýza sociálních sítí a jejich využití pro marketingové účely s implementací reklamní kampaně
(Michal Takács)2018, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/75171 | Aplikovaná informatika / Informační systémy a technologie | Práce na příbuzné téma
The Dove Campaign for Real Beauty in Comparison to Misleading Advertising
(Simona Nováková)2016, Bakalářská práce, Fakulta humanitních studií / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//kd45hg// | Filologie / Anglický jazyk pro manažerskou praxi | Práce na příbuzné téma
Kampaň za skutečnou krásu značky Dove a vliv médií na současný kult krásy
(Linda HODÍKOVÁ)2009, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//q7nfzv// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Gender marketing na příkladu reklamní kampaně Dove
(Dominika Šenková)2012, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/q0m5z/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma