Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
NPCKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Produkce videoher na příkladu Kingdom Come: Deliverance
(Tomáš Navrátil)2017, Bakalářská práce, Filmová a televizní fakulta / Akademie múzických umění v Praze
• http://hdl.handle.net/10318/12820 | Filmové, televizní a fotografické umění a nová média / Produkce | Práce na příbuzné téma
Analýza Designu a AI NPC postav ve vybraných hrách s otevřeným světem
(Patrik Bartošík)2022, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/q3sy8/ | Teorie interaktivních médií / | Práce na příbuzné téma
Analýza Designu a AI NPC postav ve vybraných hrách s otevřeným světem
(Patrik Bartošík)2022, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/q3sy8/ | Teorie interaktivních médií / | Práce na příbuzné téma
Analýza Designu a AI NPC postav ve vybraných hrách s otevřeným světem
(Patrik Bartošík)2022, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/q3sy8/ | Teorie interaktivních médií / | Práce na příbuzné téma