Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
Digitální marketingKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Vliv skryté reklamy youtuberů na nákupní preference dětí
(Romana Šmírová)2022, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/b4gpx/ | Marketingová komunikace / | Práce na příbuzné téma
Vliv skryté reklamy youtuberů na nákupní preference dětí
(Romana Šmírová)2022, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/b4gpx/ | Marketingová komunikace / | Práce na příbuzné téma
Vliv skryté reklamy youtuberů na nákupní preference dětí
(Romana Šmírová)2022, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/b4gpx/ | Marketingová komunikace / | Práce na příbuzné téma
Srovnání komunikačních kampaní cílících na děti ve vybraných státech
(Lenka Košťálová)2010, Diplomová práce, Ekonomicko-správní fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/j6by7/ | Ekonomika a management / Podnikové hospodářství | Práce na příbuzné téma
Sharenting na Facebooku v průběhu rodičovské dovolené: návrh lekcí
(Eliška Waloszková)2020, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/wbyx7/ | Informační studia a knihovnictví / | Práce na příbuzné téma
Digitální marketing: případová studie užití digitálních technologií v marketingu vybrané firmy
(Kateřina Fantová)2021, Bakalářská práce, AMBIS vysoká škola, a.s.
• https://is.ambis.cz/th/pn8ap/ | Ekonomika a management / Ekonomika a management podniku | Práce na příbuzné téma
Youtube as a marketing tool in relationship marketing
(Eliška Jahodová)2017, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/zzme0/ | Ekonomika a management / Marketing Communication | Práce na příbuzné téma
Exploring the Effectiveness of Social Media Marketing on Enhancing Brand Awareness for Mayalukas Marketing Agency
(Maria Laura Elvir Ramirez)2023, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/91056 | International Business - Central European Business Realities / | Práce na příbuzné téma
How has digital marketing evolved during COVID-19 pandemic as a result of a sedentary consumer? With a focus on marketing communication strategy.
(Fabiana Carrasco Cueto)2022, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/88285 | International Business / | Práce na příbuzné téma
Strategic Marketing Plan for TCC online: What marketing strategy should the online business apply to succeed internationally?
(Kathrin Decknerová)2024, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/93108 | International Management / | Práce na příbuzné téma