Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
Sociální médiaKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Faktory ovlivňující nákupní chování spotřebitele
(Lucie Němečková)2021, Diplomová práce, Moravská vysoká škola Olomouc / Moravská vysoká škola Olomouc
• http://theses.cz/id//t77dc0// | Ekonomika a management / Ekonomika a management malých a středních podniků | Práce na příbuzné téma
Neuromarketing a jeho vliv na nákupní chování spotřebitelů
(Kristýna Hörnerová)2022, Bakalářská práce, AMBIS vysoká škola, a.s.
• https://is.ambis.cz/th/uowoj/ | Ekonomika a management / Ekonomika a management podniku | Práce na příbuzné téma
Vliv vnímání značek kvality a původu potravin na nákupní chování spotřebitelů
(Jitka Hamáčková)2018, Diplomová práce, Provozně ekonomická fakulta / Česká zemědělská univerzita v Praze
• http://theses.cz/id//qevan5// | Hospodářská politika a správa / Podnikání a administrativa | Práce na příbuzné téma
Aroma jako faktor ovlivňující nákupní chování spotřebitele
(Rana Isac)2023, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/dpe8c/ | Marketingová komunikace / | Práce na příbuzné téma
Workoholismus a jeho vliv na nákupní chování spotřebitele
(Kristina Petrášová)2019, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/jahf9/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Věrnostní programy a nákupní chování zákazníků vybraných maloobchodních řetězců potravin
(Tomáš Vejrosta)2024, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//jgx2hr// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Vliv rozšířené reality v IKEA aplikaci na nákupní chování zákazníka
(Lucie Makovská)2024, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//db80h6// | Marketingová komunikace / | Práce na příbuzné téma
Faktory ovlivňující nákupní chování s důrazem na nákup oblečení
(Viktorie Soukupová)2022, Bakalářská práce, Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o. / Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.
• http://theses.cz/id//birdnj// | Kreativní marketing a komunikace / | Práce na příbuzné téma
Vliv zdroje a elementů reklamy na efektivitu sociální reklamy na Instagramu
(Lucie Komínková)2019, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/81397 | Ekonomika a management / Management | Práce na příbuzné téma
Communication strategies in social media advertising as compared with traditional advertisements
(Viktorie BALONOVÁ)2023, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / OSTRAVSKÁ UNIVERZITA
• http://theses.cz/id//ur75qs// | Anglická filologie / Anglická filologie - Angličtina pro odbornou a profesní komunikaci | Práce na příbuzné téma