Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
spotřební kulturaKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
An Analysis of the Consumer Behaviour Differences and the Key Macroeconomic Indicators of Select European Countries as the Basis of an Export Marketing Strategy for ETA a.s.
(Nikola Slováková)2016, Bakalářská práce, Fakulta humanitních studií / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//i7tor1// | Filologie / Anglický jazyk pro manažerskou praxi | Práce na příbuzné téma
Intergenerational Analysis of Consumer Behaviour on the Beer Market
(Aneta Teichmannová)2015, Bakalářská práce, Ekonomická fakulta / VŠB - Technická univerzita Ostrava
• http://hdl.handle.net/10084/110762 | Ekonomika a management / Marketing a obchod | Práce na příbuzné téma
The factors influencing consumer buying behaviour in Indian Civil Aviation Industry
(Somya Bhatnagar)2013, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/57903 | Ekonomika a management / International Business - Central European Business Realities | Práce na příbuzné téma
Skupinová identita a spotřební kultura
(Maria Pustoshilova)2020, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/zujzp/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Spotřební kultura a formy hédonistického životního stylu
(Yevgeniia Kostiuchenko)2020, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/wwnu5/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Životní styl a spotřební kultura
(Barbara Mecerodová)2020, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/oapbt/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Spotřební kultura a skupinová identita generace Z
(Viktória Hurajtová)2023, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/yclz4/ | Marketingová komunikace / | Práce na příbuzné téma
Spotřební kultura a skupinová identita
(Oleg Shigin)2023, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/rn8xy/ | Marketingová komunikace / | Práce na příbuzné téma
Skupinová identita a spotřební kultura
(Jaroslava Dolejší)2021, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/n0snh/ | Marketingová komunikace / | Práce na příbuzné téma
Spotřební kultura a formy hédonistického životního stylu
(Simona Porazilová)2020, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/uw39o/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma