Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
Klíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
The Role of Social Media Marketing in E-Commerce: An Investigation of the Relationship between Social Media Presence and Customer Engagement
(Trupeshkumar kanubhai Patel)2024, Diplomová práce, Provozně ekonomická fakulta / Česká zemědělská univerzita v Praze
• http://theses.cz/id//q57s6v// | Informatics / | Práce na příbuzné téma
Social media influencers and their usage in marketing strategy
(Md Anwar Hossen)2018, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/dlk4j/ | Ekonomika a management / Business Management and Corporate Finance | Práce na příbuzné téma
Vliv social media marketingu a influencerů na rozhodování spotřebitelů o koupi v Nigérii v segmentu kosmetického průmyslu
(Olubukola Dona Sammy)2023, Diplomová práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//ufa541// | Marketing Communication / | Práce na příbuzné téma
Social Media Marketing
(Marco Antonio Alves Junior)2020, Diplomová práce, Ekonomicko-správní fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/zldm4/ | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management (angl.) | Práce na příbuzné téma
Influencer marketing
(Kristýna Dvořáčková)2022, Diplomová práce, Ekonomicko-správní fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/b2w8p/ | Podniková ekonomika a management / | Práce na příbuzné téma
Influencer marketing
(Kristýna Dvořáčková)2022, Diplomová práce, Ekonomicko-správní fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/b2w8p/ | Podniková ekonomika a management / | Práce na příbuzné téma
Consumer Perception of Brand Hollister on the Czech Market
(Lenka Kotková)2020, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/82745 | Mezinárodní obchod / | Práce na příbuzné téma
Consumer perception of Urinal brand in the Czech market
(Tereza Šaberl)2019, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/80322 | Ekonomika a management / Management | Práce na příbuzné téma
Transforming Fashion Marketing with AI: Possibilities of Artificial Intelligence in Shaping Brand Perception and Consumer Trust
(Jan-Michel Gawinski)2024, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/93669 | International Management / | Práce na příbuzné téma
Environmental Marketing and Brand Perception in the Sports Apparel Industry
(Matthew Allen)2019, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/81362 | Mezinárodní ekonomické vztahy / International Business - Central European Business Realities | Práce na příbuzné téma