Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
Klíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Efektivita reklamy a reklamních kampaní v ČR
(Martina Svobodová)2013, Diplomová práce, Vysoká škola hotelová v Praze
• http://is.vsh.cz/th/9296/vsh_m/ | Ekonomika a management / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Návrh a vyhodnocení efektivity facebookové a instagramové kampaně pro konkrétní internetový obchod
(Son Ngo)2016, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/70025 | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
Efektivita reklamy a reklamních kampaní v ČR
(Jakub Štumper)2014, Diplomová práce, Vysoká škola hotelová v Praze
• http://is.vsh.cz/th/10735/vsh_m/ | Ekonomika a management / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Možnosti a technická omezení marketingových kampaní v Direct Marketingu
(Jiří Doležal)2023, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/m4nmt/ | Ekonomika a management / | Práce na příbuzné téma
Řízení marketingových kampaní a zvyšování jejich efektivity s využitím CRM v UniCredit Bank Czech Republic, a.s.
(Dana Hakavcová)2010, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/23425 | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
Trendy ve fotografii v průběhu času - Perzistence a pomíjivost
(Irena Bártíková)2020, Bakalářská práce, Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o. / Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.
• http://theses.cz/id//bek9ml// | Vizuální a literární umění / Vizuální tvorba | Práce na příbuzné téma
Trendy ve vývoji a nové formy reklamy jako nástroje propagace
(Tereza Litošová)2015, Bakalářská práce, Provozně ekonomická fakulta / Česká zemědělská univerzita v Praze
• http://theses.cz/id//lrlhzs// | Hospodářská politika a správa / Veřejná správa a regionální rozvoj | Práce na příbuzné téma
Marketing ve vyhledávačích - praktické dopady
(Filip Juřica)2022, Diplomová práce, Ekonomicko-správní fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/ixpds/ | Podniková ekonomika a management / | Práce na příbuzné téma
Vývoj propagační strategie ve volební kampani v ČR po roce 1989
(Jan KOČÍ)2007, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//u59qry// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Využití sociálních sítí ve firemní marketingové komunikaci
(Ulyana Shemetova)2017, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/ioc85/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma