Zpět na vyhledávání

Theses on the same topic (having an identical keyword):

marketing

Keywords ordered alphabetically | Keywords ordered by occurrence rate

« 1 2 » (total: 19 theses)
Analyses of Czech Diplomatic Career: How Do Czech Women Diplomats Perceive Themselves Inside
 (Gabriela Elisa Henz Hammes)

2023, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Univerzita Hradec Králové

http://evskp.uhk.cz/eM7853 | Central European Studies / | Theses on a related topic

The Importance of Human Rights Education in Social Work Practice: A Study of Social Work Curricula in Universities of the Czech Republic
 (Mohammad Ali Akbar)

2024, Diplomová práce, Fakulta sociálních studií / Masarykova univerzita

https://is.muni.cz/th/tklun/ | Public and Social Policy and Human Resources / Social Policy and Employment Policy | Theses on a related topic

Vowel Length as a Cue to the Perception of Word-final Voicing by Czech Learners of English
 (Jan FUSÍK)

2019, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI

http://theses.cz/id//3itjgl// | Filologie / Anglická filologie | Theses on a related topic

The Impact of Musical Aptitude on Czech Learners' Perception of L2 English Lexical Stress
 (Helena RYCHETSKÁ)

2024, Diplomová práce, Filozofická fakulta / UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI

http://theses.cz/id//8zumow// | Anglická filologie / Anglická filologie / Muzikologie | Theses on a related topic

Entry point consumers a jejich vnímání marketingu společnosti Red Bull Česká republika, s. r. o.
 (Vít Hrubeš)

2022, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze

https://vskp.vse.cz/eid/86019 | Podniková ekonomika a management / | Theses on a related topic

Discovering the impact of value evolution in marketing communication strategies for Czech consumers. Artistray cosmetics.
 (Tereza Sedláková)

2022, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze

https://vskp.vse.cz/eid/88256 | Mezinárodní obchod / | Theses on a related topic

The Importance of Sustainable Development: Perception of Corporate Social Responsibility and its Impact on Czech Consumers' Purchase Behaviour.
 (Zuzana Štěpánková)

2013, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze

http://www.vse.cz/vskp/eid/42094 | Ekonomika a management / International Business - Central European Business Realities | Theses on a related topic

Alternativní zdroje pohonu a jejich vnímání českými spotřebiteli
 (František Jakub Vozobule)

2023, Diplomová práce, Provozně ekonomická fakulta / Mendelova univerzita v Brně

http://theses.cz/id//od82ie// | Ekonomika a management / | Theses on a related topic

Vnímání automobilové značky BMW českými spotřebiteli
 (Martin Henčl)

2023, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze

https://vskp.vse.cz/eid/89262 | Mezinárodní obchod / | Theses on a related topic

Online reklama a její vnímání českými spotřebiteli
 (Natálie Konířová)

2023, Bakalářská práce, Fakulta ekonomicko-správní / Univerzita Pardubice

http://theses.cz/id//c62l90// | Ekonomika a management / Management podniku | Theses on a related topic

« 1 2 » (total: 19 theses)