Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
Klíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Budování corporate identity pomocí nástrojů marketingové komunikace
(Klára Pokutová)2023, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/uncqd/ | Marketingová komunikace / | Práce na příbuzné téma
New media in corporate communication
(Václav Králík)2016, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/emmtf/ | Ekonomika a management / Marketing Communication & Master of Business Administration | Práce na příbuzné téma
Magnitude of corporate communication with media
(Yury Kositsyn)2020, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/gunmt/ | Ekonomika a management / Marketing Communication | Práce na příbuzné téma
Magnitude of corporate communication with media
(Hazal Yildiz)2020, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/y8hhs/ | Ekonomika a management / Marketing Communication | Práce na příbuzné téma
New types of media and its influence on the corporate communication
(Mariam Pilpani)2019, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/g1tgi/ | Ekonomika a management / Marketing Communication & Master of Business Administration | Práce na příbuzné téma
Magnitude of Corporate Communication with Media
(Konstantin Zhidov)2018, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/xxphk/ | Ekonomika a management / Marketing Communication | Práce na příbuzné téma
New types of media and its influence on the Corporate Communication
(Michaela Padevětová)2018, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/ahbst/ | Ekonomika a management / Marketing Communication | Práce na příbuzné téma
Psychologické aspekty interkulturní komunikace a jejich aplikace v marketingu
(Ekaterina Khodkevich)2016, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/hywfr/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Budování corporate identity pomocí nástrojů marketingové komunikace
(David Vincenc)2024, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/r1jm6/ | Marketingová komunikace / | Práce na příbuzné téma
Účinnost CSR (Corporate Social Responsibility) projektů v marketingové komunikaci firem
(Adéla Šlajchová)2024, Bakalářská práce, AMBIS vysoká škola, a.s.
• https://is.ambis.cz/th/y0gnn/ | Marketingová komunikace / | Práce na příbuzné téma