Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
Symbolické hraniceKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Consumer culture and symbolic boundaries
(Sabina Lavrik)2022, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/oa5k6/ | Marketing Communication / | Práce na příbuzné téma
Spotřební kultura a skupinová identita generace Z
(Viktória Hurajtová)2023, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/yclz4/ | Marketingová komunikace / | Práce na příbuzné téma
Spotřební kultura a skupinová identita
(Oleg Shigin)2023, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/rn8xy/ | Marketingová komunikace / | Práce na příbuzné téma
Spotřební kultura a krize integrity spotřebitele - ambivalentní efekty působení integrované marketingové komunikace v sociálním prostoru
(Štěpánka Čačíková Kodlová)2016, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/qegdx/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Vliv Internetu na spotřební kulturu a chování
(Mikhail Biriukov)2023, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/jyibx/ | Marketingová komunikace / | Práce na příbuzné téma
Změny nákupního chování spotřebitelů vyvolané SARS-COV2
(Nayef Qatarneh)2023, Bakalářská práce, University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.
• https://is.ucp.cz/th/w4iw2/ | Hotelnictví, cestovní ruch a marketing / Hotelnictví | Práce na příbuzné téma
Analýza chování spotřebitelů na trhu domácích potřeb
(Martina Plucková)2015, Bakalářská práce, Ekonomická fakulta / VŠB - Technická univerzita Ostrava
• http://hdl.handle.net/10084/107510 | Ekonomika a management / Marketing a obchod | Práce na příbuzné téma
Vyhodnocení nákupního chování spotřebitelů u konkrétních produktů.
(Jiří Chytil)2015, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/mbz9l/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Tendence chování spotřebitelů při nákupu vybraného zboží
(Kamila Pirná)2016, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/sovjc/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Broiler Welfare and the Consumer: Explaining the Citizen-consumer Gap in the Netherlands.
(Emmi Suvaal)2020, Diplomová práce, Fakulta sociálních studií / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/siygt/ | Mezinárodní teritoriální studia / Evropské vládnutí | Práce na příbuzné téma