Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
Klíčová slovaKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Consumer Culture and Symbolic Boundaries
(Rabib Bin Khaled)2022, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/rktka/ | Ekonomika a management / Marketing Communication | Práce na příbuzné téma
From Steel to Plush: Symbolic Boundaries, Authenticity and Inauthenticity in the BDSM Subculture
(Lucie Drdová)2020, Disertační práce, Fakulta sociálních studií / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/sdf5k/ | Sociologie / | Práce na příbuzné téma
The boundaries of grievability: How political representatives in Slovakia construct migrants as (un)grievable
(Mária Mokrá)2023, Diplomová práce, Fakulta sociálních studií / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/sbaqj/ | Sociologie / | Práce na příbuzné téma
Consumer Culture and Symbolic Boundaries
(Rabib Bin Khaled)2022, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/rktka/ | Ekonomika a management / Marketing Communication | Práce na příbuzné téma
Consumer Culture and Symbolic Boundaries
(Rabib Bin Khaled)2022, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/rktka/ | Ekonomika a management / Marketing Communication | Práce na příbuzné téma
Purchasing Identities - Group identity and consumer culture
(Mariia Shvedchenko)2021, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/ph1zs/ | Ekonomika a management / Marketing Communication | Práce na příbuzné téma
Belonging to a group; Group identity and consumer culture
(Eva Pilmaierová)2020, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/z5szm/ | Ekonomika a management / Marketing Communication | Práce na příbuzné téma
Consumer Culture and Symbolic Boundaries
(Rabib Bin Khaled)2022, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/rktka/ | Ekonomika a management / Marketing Communication | Práce na příbuzné téma
Lifestyle and Consumer Culture
(Kristine Sulakadze)2021, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/vnite/ | Marketing Communication / | Práce na příbuzné téma
Consumer Trends and Lifestyle
(Mariami Nemstsveridze)2019, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/asv3a/ | Ekonomika a management / Marketing Communication | Práce na příbuzné téma