Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
Klíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Social Class and Consumer Preferences: Case Study of Czech Consumers
(Daana Tumanova)2024, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/radx8/ | Marketing Communication / | Práce na příbuzné téma
Online shopping preferences of young Chinese and Czech consumers
(Jiacheng Yang)2022, Bakalářská práce, Provozně ekonomická fakulta / Mendelova univerzita v Brně
• http://theses.cz/id//kjynqq// | Economics and Management / Business Economics and Management | Práce na příbuzné téma
Developing wine consumption behavior models by young Czech consumers.
(Gerardo Pacheco Carrillo)2024, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/90912 | International Business / | Práce na příbuzné téma
Discovering the impact of value evolution in marketing communication strategies for Czech consumers. Artistray cosmetics.
(Tereza Sedláková)2022, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/88256 | Mezinárodní obchod / | Práce na příbuzné téma
The Value of CSR for Czech Consumers
(Elise Faradji)2016, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/52832 | Mezinárodní ekonomické vztahy / International Business - Central European Business Realities | Práce na příbuzné téma
The use of food delivery applications among different consumers groups in the Czech Republic
(Yasmeen Al frouh)2024, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/se39z/ | Economics and Management / | Práce na příbuzné téma
Technology adoption by Czech consumers
(Prokop Švábík)2023, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/90269 | International Management / | Práce na příbuzné téma
Consumers' Attitudes towards Culinary Events in the Czech Republic
(Eliška Beránková)2020, Bakalářská práce, Vysoká škola hotelová v Praze
• https://is.vsh.cz/th/stjpm/ | Hospitality Management / | Práce na příbuzné téma
Consumers´ Typology on the Czech Market of Food Products Assigned by Quality Labels
(Tomáš Sadílek)2017, Disertační práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/75754 | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
Attitudes towards sustainability in the fast fashion industry among young consumers in the Czech Republic
(Sabrina Mamedova)2024, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/92452 | Mezinárodní obchod / | Práce na příbuzné téma