Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
mezinárodní strategieKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Consumers’ Perception of Firm responses to Corporate Social Responsibilities within the Luxury Fashion Industry
(Affaan Asma Manzil Luquman)2024, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/91596 | International Business - Central European Business Realities / | Práce na příbuzné téma
Komunikační a marketingové strategie módního průmyslu na Pražském trhu.
(Jan Zagvozkin)2020, Bakalářská práce, AMBIS vysoká škola, a.s.
• https://is.ambis.cz/th/vjjts/ | Ekonomika a management / Ekonomika a management podniku | Práce na příbuzné téma
Digitalization and branding management in the fashion industry
(Karina Toporova)2018, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/73927 | Ekonomika a management / Corporate Finance and Management | Práce na příbuzné téma
Umělá inteligence v kontextu módního průmyslu, případová studie uživatelské technologie
(Klára Radiven)2024, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/ydgl8/ | Teorie interaktivních médií / | Práce na příbuzné téma
Vliv COVID-19 na vývoz luxusního zboží na italský trh
(Barbora Lišková)2021, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/84503 | Mezinárodní obchod / | Práce na příbuzné téma
Analýza strategie koncernu LVMH na trhu vysoké módy v době pandemie Covid 19
(Anna Vshivtseva)2022, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/87627 | Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod | Práce na příbuzné téma
Luxus z pohledu generace Z: před a po pandemii COVID-19
(Anna Skyba)2023, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/91018 | Mezinárodní obchod / | Práce na příbuzné téma
Analýza strategie koncernu LVMH na trhu vysoké módy v době pandemie Covid 19
(Anna Vshivtseva)2022, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/87627 | Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod | Práce na příbuzné téma