Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):

Zákazník

Klíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti

« 1 2 3 » (celkem 24 prací)
Měření spokojenosti studentů se službami International Office
 (Ludmila Blažková)

2014, Bakalářská práce, Ekonomická fakulta / VŠB - Technická univerzita Ostrava

http://hdl.handle.net/10084/102947 | Ekonomika a management / Marketing a obchod | Práce na příbuzné téma

Meření spokojenosti absolventů univerzity
 (Kateřina Sedláčková)

2011, Bakalářská práce, Fakulta metalurgie a materiálového inženýrství / VŠB - Technická univerzita Ostrava

http://hdl.handle.net/10084/89591 | Ekonomika a řízení průmyslových systémů / Management jakosti | Práce na příbuzné téma

System for monitoring selected security-related aspects of online services
 (Šimon Berka)

2022, Diplomová práce, Fakulta informatiky / Masarykova univerzita

https://is.muni.cz/th/pzwxr/ | Počítačové systémy, komunikace a bezpečnost / Informační bezpečnost | Práce na příbuzné téma

Recommendations to companies on the Russian market of online services based on the practical study of the Yandex company
 (Regina Mingazova)

2020, Bakalářská práce, Provozně ekonomická fakulta / Mendelova univerzita v Brně

http://theses.cz/id//l9m3w2// | Economics and Management / Business Economics and Management | Práce na příbuzné téma

Analysis and design of an online services directory for the Spanish speaking community in the Czech Republic
 (Edgar Armando Regalado Lopez)

2019, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze

http://www.vse.cz/vskp/eid/78626 | Aplikovaná informatika / Informační management | Práce na příbuzné téma

Měření spokojenosti zákazníků s kariérním portálem univerzity
 (Aneta Vaňousová)

2022, Diplomová práce, Ekonomická fakulta / VŠB – Technická univerzita Ostrava

http://hdl.handle.net/10084/146878 | Marketing a obchod / | Práce na příbuzné téma

Vytvoření a aplikování elektronické knihy jako marketingového nástroje k internetovému projektu
 (Markéta Hanušová)

2020, Bakalářská práce, Fakulta informatiky a managementu / Univerzita Hradec Králové

http://evskp.uhk.cz/eB11800 | Ekonomika a management / Finanční management | Práce na příbuzné téma

Tržní orientace firmy a řízení vztahu k zákazníkům
 (Veronika Kratochvílová)

2016, Bakalářská práce, Vysoká škola podnikání a práva, a.s. / Vysoká škola podnikání a práva

http://theses.cz/id//04uk4p// | Ekonomika a management / Podnikání | Práce na příbuzné téma

Using Customer Feedback for Improvements in Customer Experience Management
 (Jayesh Rane)

2022, Diplomová práce, Ekonomicko-správní fakulta / Masarykova univerzita

https://is.muni.cz/th/l8rhw/ | Business Management / | Práce na příbuzné téma

Integration of Voice of Customer into Customer Experience Measurement
 (Lucie Šperková)

2015, Disertační práce, Vysoká škola ekonomická v Praze

http://www.vse.cz/vskp/eid/78568 | Aplikovaná informatika / | Práce na příbuzné téma

« 1 2 3 » (celkem 24 prací)