Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
ZákazníkKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Měření spokojenosti studentů se službami International Office
(Ludmila Blažková)2014, Bakalářská práce, Ekonomická fakulta / VŠB - Technická univerzita Ostrava
• http://hdl.handle.net/10084/102947 | Ekonomika a management / Marketing a obchod | Práce na příbuzné téma
Meření spokojenosti absolventů univerzity
(Kateřina Sedláčková)2011, Bakalářská práce, Fakulta metalurgie a materiálového inženýrství / VŠB - Technická univerzita Ostrava
• http://hdl.handle.net/10084/89591 | Ekonomika a řízení průmyslových systémů / Management jakosti | Práce na příbuzné téma
System for monitoring selected security-related aspects of online services
(Šimon Berka)2022, Diplomová práce, Fakulta informatiky / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/pzwxr/ | Počítačové systémy, komunikace a bezpečnost / Informační bezpečnost | Práce na příbuzné téma
Recommendations to companies on the Russian market of online services based on the practical study of the Yandex company
(Regina Mingazova)2020, Bakalářská práce, Provozně ekonomická fakulta / Mendelova univerzita v Brně
• http://theses.cz/id//l9m3w2// | Economics and Management / Business Economics and Management | Práce na příbuzné téma
Analysis and design of an online services directory for the Spanish speaking community in the Czech Republic
(Edgar Armando Regalado Lopez)2019, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/78626 | Aplikovaná informatika / Informační management | Práce na příbuzné téma
Měření spokojenosti zákazníků s kariérním portálem univerzity
(Aneta Vaňousová)2022, Diplomová práce, Ekonomická fakulta / VŠB – Technická univerzita Ostrava
• http://hdl.handle.net/10084/146878 | Marketing a obchod / | Práce na příbuzné téma
Vytvoření a aplikování elektronické knihy jako marketingového nástroje k internetovému projektu
(Markéta Hanušová)2020, Bakalářská práce, Fakulta informatiky a managementu / Univerzita Hradec Králové
• http://evskp.uhk.cz/eB11800 | Ekonomika a management / Finanční management | Práce na příbuzné téma
Tržní orientace firmy a řízení vztahu k zákazníkům
(Veronika Kratochvílová)2016, Bakalářská práce, Vysoká škola podnikání a práva, a.s. / Vysoká škola podnikání a práva
• http://theses.cz/id//04uk4p// | Ekonomika a management / Podnikání | Práce na příbuzné téma
Using Customer Feedback for Improvements in Customer Experience Management
(Jayesh Rane)2022, Diplomová práce, Ekonomicko-správní fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/l8rhw/ | Business Management / | Práce na příbuzné téma
Integration of Voice of Customer into Customer Experience Measurement
(Lucie Šperková)2015, Disertační práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/78568 | Aplikovaná informatika / | Práce na příbuzné téma