Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
nákupní centrumKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Digital communication strategy
(Jannatul Naim Nipa)2024, Diplomová práce, Ekonomicko-správní fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/juhrw/ | Business Management / | Práce na příbuzné téma
Communication Strategy of Cosmetic Retailer Brand
(Martina Součková)2019, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/81363 | Mezinárodní ekonomické vztahy / International Business - Central European Business Realities | Práce na příbuzné téma
Marketing and communication strategy of the Zlin Film Festival
(Natálie Škrabalová)2020, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/81876 | Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod | Práce na příbuzné téma
Role of Vloggers in Marketing Communication Strategy
(Enrico Rubele)2017, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/73376 | Mezinárodní ekonomické vztahy / International Business - Central European Business Realities | Práce na příbuzné téma
JAGUAR’S LONG-TERM DATA-DRIVEN MARKETING COMMUNICATION STRATEGY, THE CASE OF THE CZECH REPUBLIC
(Jiří Kadleček)2021, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/85371 | Data & Analytics for Business Management / | Práce na příbuzné téma
A Marketing Communication Strategy for a High-end English Educator in Czechia
(Carmen Jana Maria English)2019, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/83012 | Mezinárodní ekonomické vztahy / International Business | Práce na příbuzné téma
Digital Marketing Tools of Product Communication Strategy
(Maksim Igoshin)2019, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/81353 | Mezinárodní ekonomické vztahy / International Business - Central European Business Realities | Práce na příbuzné téma
Proposal for a Marketing and Communication Strategy for Selected Company
(Vendula Němečková)2020, Diplomová práce, Fakulta regionálního rozvoje a mezinárodních studií / Mendelova univerzita v Brně
• http://theses.cz/id//2a4o2x// | Regionální rozvoj / Socioekonomický a environmentální rozvoj regionů | Práce na příbuzné téma
Marketing a management nákupních center v České republice (případová studie vybraných center)
(Adéla Zemánková)2020, Diplomová práce, Ekonomicko-správní fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/oaqgv/ | Regionální rozvoj / Projektový management | Práce na příbuzné téma
Marketingová strategie obchodního centra
(Lucie Radačovská)2015, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/69555 | Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod | Práce na příbuzné téma