Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
Generace ZKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Jak sociální sítě ovlivňují nákupní chování spotřebitelů
(Filip CHALOUPKA)2023, Bakalářská práce, Fakulta sociálně ekonomická / UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
• http://theses.cz/id//adlvp3// | Ekonomika a management / | Práce na příbuzné téma
Sociální sítě a jejich využití v českém hotelnictví
(Yuliya Samoylenko)2020, Bakalářská práce, Vysoká škola hotelová v Praze
• https://is.vsh.cz/th/ssrom/ | Hotelnictví, cestovní ruch a marketing / Hotelnictví | Práce na příbuzné téma
Online média (sociální sítě) jako komunikační kanál soudobého public relations
(Kamilla Yerkimbekova)2023, Bakalářská práce, University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.
• https://is.ucp.cz/th/h8gz2/ | Mezinárodní management a marketing / | Práce na příbuzné téma
Vizuální pozornost a nákupní záměr spotřebitelů v souvislosti s kavárenskými profily na sociální síti Instagram
(Adéla Holcová)2022, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/87655 | Management / | Práce na příbuzné téma
Teorie nakupování a vliv pandemie COVID-19 na spotřebitelské chování generace X a Z v oblasti eCommerce
(Petr Košťál)2024, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/e1u9m/ | Marketingová komunikace / | Práce na příbuzné téma
Luxus z pohledu generace Z: před a po pandemii COVID-19
(Anna Skyba)2023, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/91018 | Mezinárodní obchod / | Práce na příbuzné téma
Comparing the online behaviour of Generation Z consumers before and after the Covid-19 pandemic
(Alexia Tara Jones)2023, Bakalářská práce, Celoškolská pracoviště VŠCHT Praha / Vysoká škola chemicko-technologická v Praze
• http://theses.cz/id//a4lzm1// | Economics and Management / | Práce na příbuzné téma