Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
grafická úpravaKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Sebehodnocení v oblasti vzhledu jako moderátor vlivu typu reklamní fotografie na postoj k reklamě
(Lucie Kučerová)2015, Bakalářská práce, Fakulta sociálních studií / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/v8ndx/ | Psychologie / | Práce na příbuzné téma
Možnosti fotografie a 3D grafiky, vizualizace v reklamě
(Václav KONÍČEK)2019, Bakalářská práce, Fakulta umění a designu / UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
• http://theses.cz/id//2gmai0// | Výtvarná umění / Fotografie a intermediální tvorba - ateliér Aplikovaná a reklamní fotografie | Práce na příbuzné téma
Sepětí vývoje médií s marketingovou komunikací - Vznik a vývoj fotografie
(Otakar Gráf)2014, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/rp5mb/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Fotografie a psychologie barev: Jak různé barvy ve fotografiích ovlivňují naše emoce a chování a jak ovlivňují naše vnímání obrazu?
(Marina BIDA)2023, Bakalářská práce, Fakulta umění a designu / UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
• http://theses.cz/id//clz0nn// | Výtvarná umění / Fotografie a intermediální tvorba - ateliér Aplikovaná a reklamní fotografie | Práce na příbuzné téma
Umění a reklama
(Pavla Zaoralová)2020, Diplomová práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//ffkdn9// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Využití reklamní fotografie v současném pojetí marketingových sdělení
(Viktoriia Radionova)2022, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/y5kfm/ | Marketingová komunikace / | Práce na příbuzné téma
Fotografie jako marketingový nástroj
(Tomáš Havel)2018, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/73060 | Aplikovaná informatika / Multimédia v ekonomické praxi | Práce na příbuzné téma