Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
pivoKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Testing Consumer Behaviour and Psychography viability in Market Strategy
(Elizaveta Morozova)2020, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/tthe8/ | Ekonomika a management / Marketing Communication | Práce na příbuzné téma
Consumer Behavior in the Sharing Economy – Airbnb Consumer Adoption Factors
(Leonor de Almeida Santos Sobreira)2017, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/73159 | Mezinárodní ekonomické vztahy / International Business - Central European Business Realities | Práce na příbuzné téma
Effect of Branding on Consumer Purchase Behaviour: Household Appliances Industry
(Merve Bahcivancilar)2019, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/ggxqo/ | Ekonomika a management / Business Management and Corporate Finance | Práce na příbuzné téma
The Global Consumer Ethnocentrism
(Sofiko Momtselidze)2021, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/kd452/ | Ekonomika a management / Business Management and Corporate Finance | Práce na příbuzné téma
The role of digital and social media marketing in consumer behaviour
(Alina Koltykova)2022, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/eljqn/ | Marketing Communication / | Práce na příbuzné téma
Online consumer behaviour of foreigners in the Czech Republic
(Karol Juliana Garcia Rivero)2022, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/n6iiq/ | Marketing Communication / | Práce na příbuzné téma
Consumer culture and symbolic boundaries
(Sabina Lavrik)2022, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/oa5k6/ | Marketing Communication / | Práce na příbuzné téma
Fenomén pivo v naší společnosti
(Tomáš Römer)2020, Bakalářská práce, Filozoficko-přírodovědecká fakulta v Opavě / Slezská univerzita v Opavě
• https://is.slu.cz/th/gwipb/ | Gastronomie, hotelnictví a turismus / Lázeňství a turismus | Práce na příbuzné téma
Pivo jako český fenomén a součást výuky v gastronomických oborech
(Adam HRUŠKA)2022, Bakalářská práce, Pedagogická fakulta / OSTRAVSKÁ UNIVERZITA
• http://theses.cz/id//3w1pjg// | Odborné předměty se zaměřením na vzdělávání / | Práce na příbuzné téma
Mediální konstrukce produktu: pivo jako socio-kulturní fenomén v televizní reklamě
(Jakub Ročňák)2009, Bakalářská práce, Fakulta sociálních studií / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/jlunj/ | Mediální a komunikační studia / Mediální studia a žurnalistika | Práce na příbuzné téma