Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
Klíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Efektivita lekcí informační bezpečnosti pro 4. ročník ZŠ - srovnávací analýza
(Jana Skládaná)2017, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/ootui/ | Informační studia a knihovnictví / | Práce na příbuzné téma
Možnosti a meze pokročilých metod hodnocení a měření vývojové dysgrafie
(Anežka Ondráčková)2019, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/e6x5p/ | Psychologie / | Práce na příbuzné téma
Psychometrické vlastnosti Škály hodnocení studenta a Rodičovského dotazníku jako pomocných nástrojů ke screeningu vývojové dysgrafie
(Alžběta Muroňová)2019, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/u0rjj/ | Psychologie / | Práce na příbuzné téma
Srovnání objektivního a subjektivního hodnocení grafomotorických dovedností u dětí s dysgrafií a hyperaktivní poruchou pozornosti.
(Kamila Toráčová)2023, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/qjtgu/ | Psychologie / | Práce na příbuzné téma
Hodnocení písemného projevu žáků 1. stupně ZŠ
(Ivana Blažíčková)2022, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/iytht/ | Psychologie / | Práce na příbuzné téma