Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
ManagementKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Managerial Decision Making
(Aisha Satanova)2023, Bakalářská práce, Provozně ekonomická fakulta / Česká zemědělská univerzita v Praze
• http://theses.cz/id//3hw2ig// | Economics and Management / | Práce na příbuzné téma
Edukační činnost muzejních knihoven České republiky: dotazníkové šetření
(Natálie Velecká)2021, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/hm2zu/ | Informační studia a knihovnictví / | Práce na příbuzné téma
Vliv reklamního sloganu na nákupní rozhodovací proces spotřebitele
(Monika Hegarová)2018, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/emf04/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Vliv reklamního sloganu na nákupní rozhodovací proces spotřebitele
(Daniel Havlíček)2018, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/npo7x/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Chování spotřebitelů a faktory ovlivňující kupní rozhodovací proces na automobilovém trhu
(Kateřina Pořízková)2020, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/hn9iy/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Faktory ovlivňující nákupní rozhodovací proces spotřebitele v gastronomii
(Monika Čapková)2020, Bakalářská práce, Vysoká škola hotelová v Praze
• https://is.vsh.cz/th/bdohi/ | Hotelnictví, cestovní ruch a marketing / Hotelnictví | Práce na příbuzné téma
Vliv blogu na nákupní rozhodovací proces spotřebitele
(Petra Vyskotová)2017, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/flrej/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Food styling a nákupní rozhodovací proces zákazníka
(Michaela Pechová)2019, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/lj70z/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Vliv reklamního sloganu na nákupní rozhodovací proces spotřebitele
(Klára Hrabčáková)2018, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/stoey/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Kritéria ovlivňující nákupní rozhodovací proces zákazníka při nákupu vybraného druhu zboží
(Petr Neckař)2016, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/nbwda/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma