Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
vnímání obchodní značkyKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Vnímání a hodnocení obchodní značky vybrané společnosti z pohledu veřejnosti
(Aneta Üvegešová)2022, Diplomová práce, Fakulta ekonomicko-správní / Univerzita Pardubice
• http://theses.cz/id//dsyqjk// | Ekonomika a management / Ekonomika a management podniku | Práce na příbuzné téma
Srovnání vnímání obchodní značky studenty různých vysokých škol
(Jiří Petrák)2007, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/1722 | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
Analýza vnímání privátních značek na českém trhu
(Šárka Konhefrová)2022, Bakalářská práce, Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
• https://is.vstecb.cz/th/fq3h4/ | Podniková ekonomika / | Práce na příbuzné téma
Logo jako součást obchodní značky v průmyslových firmách
(Radek Štekl)2013, Bakalářská práce, Fakulta metalurgie a materiálového inženýrství / VŠB - Technická univerzita Ostrava
• http://hdl.handle.net/10084/101146 | Ekonomika a řízení průmyslových systémů / Ekonomika a management v průmyslu | Práce na příbuzné téma
Budování silnějšího jména obchodní značky pro 7 Vitals Massage Studio v průběhu pandemie COVID-19.
(Chien Huynh Minh)2023, Bakalářská práce, Fakulta managementu a ekonomiky / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//etxka5// | Ekonomika a management / Ekonomika a management podniku | Práce na příbuzné téma
Privátní značky obchodních řetězců a jejich vnímání českými spotřebiteli
(Klára Černá)2014, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomie a managmentu
• http://theses.cz/id//uiuw3t// | Bakalářské programy (Bc.) / | Práce na příbuzné téma
Strategie uvedení obchodní značky na trh
(Tereza ŠŤASTNÁ)2015, Diplomová práce, Ekonomická fakulta / JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH
• http://theses.cz/id//vc6mo8// | Ekonomika a management / Obchodní podnikání | Práce na příbuzné téma
Projekt rozvoje obchodní značky společnosti XY
(Vendula Mošťková)2015, Diplomová práce, Fakulta managementu a ekonomiky / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//5vlhgg// | Ekonomika a management / Management a marketing, specializace Design management | Práce na příbuzné téma
Ochranné známky a jejich hodnota na trhu
(Eduard Vilím)2016, Diplomová práce, Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS
• https://is.ambis.cz/th/q9ibc/ | Ekonomika a management / Finance - blok B | Práce na příbuzné téma
Budování značky - marketingové a známkoprávní strategie při rozvoji silné značky
(Tamara Saakova)2021, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/ednu8/ | Právo v podnikání / | Práce na příbuzné téma