Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
vnímání obchodní značkyKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Vnímání a hodnocení obchodní značky vybrané společnosti z pohledu veřejnosti
(Aneta Üvegešová)2022, Diplomová práce, Fakulta ekonomicko-správní / Univerzita Pardubice
• http://theses.cz/id//dsyqjk// | Ekonomika a management / Ekonomika a management podniku | Práce na příbuzné téma
Budování globální značky produktu pomocí nástrojů IMK ve vybraném podniku
(Markéta Novotná)2020, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/u7eyp/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Vnímání a hodnocení obchodní značky vybrané společnosti z pohledu veřejnosti
(Aneta Üvegešová)2022, Diplomová práce, Fakulta ekonomicko-správní / Univerzita Pardubice
• http://theses.cz/id//dsyqjk// | Ekonomika a management / Ekonomika a management podniku | Práce na příbuzné téma
Řízení obchodní taktiky při vstupu nového produktu na trh
(Karolína Jandová)2020, Bakalářská práce, Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS
• https://is.ambis.cz/th/igs7g/ | Ekonomika a management / Ekonomika a management podniku | Práce na příbuzné téma
Řízení značky rodinné firmy
(Kristina Oubrechtová)2017, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/odspg/ | Ekonomika a management / Řízení podniku a podnikové finance | Práce na příbuzné téma
Podnikatelský plán: řízení projektu nové oděvní značky
(Diana Turinová)2011, Bakalářská práce, Fakulta ekonomicko-správní / Univerzita Pardubice
• http://theses.cz/id//zd1qxa// | Ekonomika a management / Management podniku: Management malých a středních podniků | Práce na příbuzné téma
Projekt rozvoje obchodní značky společnosti XY
(Vendula Mošťková)2015, Diplomová práce, Fakulta managementu a ekonomiky / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//5vlhgg// | Ekonomika a management / Management a marketing, specializace Design management | Práce na příbuzné téma
Analýza řízení privátní značky v maloobchodě
(Markéta Petroušková)2015, Bakalářská práce, Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
• https://is.vstecb.cz/th/wpzc5/ | Ekonomika a management / Ekonomika podniku | Práce na příbuzné téma
Strategie uvedení obchodní značky na trh
(Tereza ŠŤASTNÁ)2015, Diplomová práce, Ekonomická fakulta / JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH
• http://theses.cz/id//vc6mo8// | Ekonomika a management / Obchodní podnikání | Práce na příbuzné téma