Theses on the same topic (having an identical keyword):
Keywords ordered alphabetically | Keywords ordered by occurrence rate
Firemní kultura ČSOB - Hodnoty jako základní prvek firemní kultury a jejich realizace v praxi na příkladu ČSOB
(Klára Podpierová)2017, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/74620 | Ekonomika a management / Management | Theses on a related topic
Vliv firemní kultury na strategii a výkonnost MSP
(Michaela Boháčová)2017, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/ghdvu/ | Ekonomika a management / Řízení podniku a podnikové finance | Theses on a related topic
Firemní kultury firem e-commerce
(Mariia Danylova)2023, Bakalářská práce, AMBIS vysoká škola, a.s.
• https://is.ambis.cz/th/f34hg/ | Ekonomika a management / Ekonomika a management podniku | Theses on a related topic
Budování corporate identity pomocí nástrojů IMK
(Šárka Topičová)2022, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/laoa9/ | Marketingová komunikace / | Theses on a related topic
Corporate design jako integrální součást firemní kultury
(Markéta Kubíková)2019, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/rn3u4/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Theses on a related topic
Budování corporate identity pomocí nástrojů marketingové komunikace
(Klára Pokutová)2023, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/uncqd/ | Marketingová komunikace / | Theses on a related topic
Budování corporate identity vybraného podniku pomocí nástrojů IMK
(Ekaterina Ovchenkova)2019, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/ew9gx/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Theses on a related topic
Budování corporate identity pomocí nástrojů IMK
(Gabriela Ducháčová)2021, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/rrksz/ | Marketingová komunikace / | Theses on a related topic
Budování corporate identity pomocí nástrojů marketingového mixu
(Jakub Červenka)2023, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/rhdgs/ | Marketingová komunikace / | Theses on a related topic
Corporate design jako integrální součást firemní kultury
(Kateřina Skalická)2019, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/owf67/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Theses on a related topic