Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
reklamaKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Návrh využívání sociální sítě Instagram pro zvýšení zájmu o společnost Footshop
(Matěj Pajma)2022, Diplomová práce, Provozně ekonomická fakulta / Česká zemědělská univerzita v Praze
• http://theses.cz/id//2rlg39// | Ekonomika a management / Provoz a ekonomika | Práce na příbuzné téma
Sociální sítě jako marketingový nástroj společnosti Neuhaus
(Sebastian Roger Schaillée), absolventská práce, CEDUK - VOPŠ Vyšší odborná škola s. r. o.
• http://theses.cz/id//8vszym// | 63 – 41 – N / 33 Digitální marketing | Práce na příbuzné téma
Reklama na Instagramu a její vliv na spotřebitele
(Gabriela Nešporová)2023, Bakalářská práce, Ekonomická fakulta / VŠB – Technická univerzita Ostrava
• http://hdl.handle.net/10084/149801 | Ekonomika a management / Ekonomika a právo v podnikání | Práce na příbuzné téma