Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
České dráhyKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Edukační činnost muzejních knihoven České republiky: dotazníkové šetření
(Natálie Velecká)2021, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/hm2zu/ | Informační studia a knihovnictví / | Práce na příbuzné téma
Inovace corporate identity vybraného podniku pomocí moderních nástrojů IMK
(Lucie Zábranská)2020, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/bzf66/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Budování corporate identity pomocí nástrojů IMK
(Tereza Janečková)2022, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/dj30g/ | Marketingová komunikace / | Práce na příbuzné téma
Budování corporate identity pomocí nástrojů IMK
(Gabriela Ducháčová)2021, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/rrksz/ | Marketingová komunikace / | Práce na příbuzné téma
Brand & Corporate Identity pro značku High & Focused
(Alfred Czital)2022, Diplomová práce, Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o. / Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.
• http://theses.cz/id//c87blu// | Vizuální tvorba / | Práce na příbuzné téma
Corporate identity jako nástroj efektivního PR vybraného subjektu
(Martina Vítů)2013, Bakalářská práce, Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
• https://is.vstecb.cz/th/nd24w/ | Ekonomika a management / Ekonomika podniku | Práce na příbuzné téma
Prvky multikulturality v corporate identity firem v ČR
(Magda Neuwirthová)2010, Disertační práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/45244 | Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod | Práce na příbuzné téma
Corporate identity jako nástroj efektivního PR vybraného subjektu
(Lucie Křemenová)2014, Bakalářská práce, Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
• https://is.vstecb.cz/th/xtq8j/ | Ekonomika a management / Ekonomika podniku | Práce na příbuzné téma
Analýza Corporate Identity společnosti Starbucks
(Pavla Mautvicová)2014, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/ow45a/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Dopad změny corporate identity na marketingovou komunikaci firmy
(Karel Kohout)2018, Diplomová práce, ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s. / ŠKODA AUTO a.s.
• http://theses.cz/id//kq9ozf// | Ekonomika a management / Globální podnikání a marketing | Práce na příbuzné téma